»
CV

CV LEONARD MAZILU

Bucuresti, Constanta, Timisoara - Romania
0040 743 555 056; 
contact@leonardmazilu.rowww.leonardmazilu.ro

DIRECTOR GENERAL
Brand Management / Training si dezvoltare personala / Pozitionare strategica

Leonard este un profesionist dedicat si talentat, având rezultate concrete in marketing, vanzari, coaching și administrarea afacerii, cu realizări în planificarea și conducerea de strategii globale de piață, în sprijinul scopurilor și obiectivelor desemnate. Expertiza sa în crearea si utilizarea de instrumente de piață precum si succesul abordării manageriale a lui Leonard au fost demonstrate in pozițiile de conducere ocupate, având ca rezultate concrete creșterea pe piețele vizate si implementarea de proiecte-cheie. Leonard are abilități de conducere solide având astfel  posibilitatea de a construi și de a ghida echipe de top, performante. Adeptul comunicării la toate nivelurile si pe toate palierele, atât cu managementul cat si cu furnizorii și departamentele interne ale companiei, Leonard are o viziune de management personala, a cărei aplicare are un succes demonstrat.
 
  • Planificare strategie de piața
  • Strategii de intrare pe piata
  • Dezvoltare de piețe colaterale
  • Administrarea afacerii
  • Pregătire si dezvoltare
  • Team Building si Management
  • Programe de direct marketing
  • Pregătire bugete

Experiență Profesională

EXECUTIVE MANAGING DIRECTOR, 2017, august – prezent
InMotion Fitness First - Constanta
 
Momentan este cel mai bun club de fitness din Constanta si va fi cel mai bun club de fitness din Romania.
Lucrez impreuna cu ECHIPA mea la acest obiectv.

 DIRECTOR GENERAL, 2013, august – 2017, august
Opel Dealer - București
 
Responsabilitățile poziției au inclus (fara a fi limitate la): reorganizarea întregii activitati a companiei;
reorganizarea si eficientizarea costurilor; restructurarea managementului pe departamente si a tuturor pozițiilor, in vederea eficientizării activității si reducerii bazei de  costuri; adaptarea mentalității angajaților in funcție de cerințele clienților; implicarea managerilor de departamente in procesul decizional; implicarea angajaților  in crearea de sinergii, având ca scop creșterea nivelului de satisfacție al clientelei si obținerea unui CSI superior; orientarea angajaților către obținerea de recomandări din partea clienților,  din care sa reiasă diferența de calitate fata de experiențele anterioare.
 
DIRECTOR COMERCIAL, 2011, septembrie – 2013, august
ESPE RO /  TIMEUROSEI  - Timișoara
                                                                                         
Introducerea unei mentalitati noi in divizia de materiale electrice; menținerea diviziei  (materiale electrice) la un nivel stabil in piața afectata de criza financiara , si încercarea de creste – concomitent – cota de piața.
Selecție de realizări importante:
  • Schimbarea mentalității angajaților – de la o mentalitate de tip ,, discount’’ la una de tip ,,produse si servicii de calitate”
  • Deprinderea  oamenilor de vanzari si marketing cu conceptul creșterii "sănătoase" -  pornind de la strategii de negociere bune si oneste
  • Menținerea si creșterea zonei de clienți si furnizori
  • Crearea unui sistem de indicatori comensurativi de tip KPI (Key Performance Indicator – Indicator de Performanta),CSI  si urmărirea atingerii acestora, in vederea obținerii de rezultate bune in CRM
  • Crearea unei noi divizii comerciale pentru a acoperi si sectorul de energie regenerabila
  • Explicarea bugetului si a planului de afaceri potențialilor investitori in acest sector (atât din baza fixa de clienți cat si a celor de oportunitate).
DIRECTOR GENERAL, 2010, mai – 2011, septembrie
AUTOITALIA Romania – București
                                                                                               
Re-organizarea si coordonarea activității tuturor showroom-urilor, a activității departamentului de auto rulate, coordonarea si orientarea către rezultat a echipei de vanzari, pentru brandurile Maserati si Infiniti; oferirea de noi oportunitati clienților; creșterea calitatii serviciilor pe piața auto; dezvoltarea si calibrarea  mentalității angajaților, aliniat cu solicitările clienților acestor branduri.
DIRECTOR GENERAL, 2008, ianuarie –  2010, mai
Tiriac Auto Constanta – Mercedes-Benz, Ford, Hyundai dealer
                                                        
Organizare start-up la reprezentanta din Constanta - angajare personal, dotare showroom-uri si service; implementare standarde importatori, holding si ISO; găsirea celor mai importanți reprezentanți din piata auto, oferirea de noi oportunitati clienților; creșterea calitatii serviciilor pe piața auto; dezvoltarea si calibrarea  mentalității angajaților, aliniat cu solicitările clienților.
Selecție de realizări importante:
  • Am reușit intr-un timp foarte scurt obținerea unei cote de piața importante si cifre in P&L după EBITDA;
  • În termen de 18 luni, am ajuns la un obiectiv de 100% din vânzări în comparație cu alte reprezentanțe, demarate în același timp, care au obținut doar 25% din realizările noastre.

CEO, 2006, iunie  -  2007, decembrie
Ovidius Protguard Constanta

Principalele responsabilitatea au vizat creșterea calitatii serviciilor si totodată a cifrei de afaceri.
Am oferit training personalului de vanzari, personalului TESA cursuri de comunicare, personalului financiar pentru accesarea de fonduri UE si de credite performante.
Selecție de realizări importante:
  • Practicile stabilite de la început au dus la o creștere a cifrei de afaceri cu mai mult de 100%
  • Creșterea numărului de clienți mari, importanți (flote, in termenul din domeniul auto)
  • Mutarea intr-un sediu mai mare, intr-o zona mai buna si mai adaptata noii tendințe a afacerii
DIRECTOR DE VANZARI, 2004, noiembrie – 2006, iunie
AUTOCOMO Constanta , Dealer Fiat ,Alfa Romeo, Lancia , Ssang Yong
 
Crearea unei echipe noi de vanzari având ca scop creșterea acestora precum si modificarea procedurilor de vânzare; îndrumarea si instruirea echipei de vanzari.
După 6 luni am preluat si conducerea departamentului de Marketing, organizând numeroase proiecte si activitati, in vederea imbunatatirii si dezvoltării imaginii companiei si notorietății brandurilor  in piața de profil.
Selecție de realizări importante:
  • In volum, numărul unitatilor vândute a crescut de la 198 in 2004 la 409 in 2005, iar pana in iulie 2006 s-au vândut 550 unitati
  • In procentaj, cota de piața a înregistrat o creștere 2%
  • Am  fost implicat personal in vânzarea masiva de flote auto, cea mai vasta fiind de 600 de autovehicule pentru ENEL, si 200 autovehicule pentru cateva companii de taxi
 DIRECTOR COMERCIAL, 2003, noiembrie – 2004, noiembrie
HOLDING AUTO KAMSAS - dealer Opel , Chevrolet, Mazda , Volvo – Constanta
 
Lansarea unor noi branduri -Chevrolet si Mazda - si creșterea vânzărilor pentru brandurile deja existente.
Am condus numeroase departamente – Logistica, Vanzari, Leasing, Comercial, Achiziții, Marketing.
Am conceput si implementat procedurile de lucru pentru mai multe departamente (vanzari, leasing, comercial, achiziții, vama – fiind importator direct al autovehiculelor) in vederea imbunatatirii activității personalului, creșterii calitatii serviciilor oferite.
Selecție de realizări importante:
  • După câteva luni de la lansarea Chevrolet, am obținut locul I  la vanzari in Romania si Bulgaria, urmând o strategie proprie
  • Creșterea survenita s-a reflectat in doar 6 luni de la implementarea noilor proceduri de lucru si in creșterea salariilor personalului.
Sef Serviciu Financiar, 2000, iunie – 2003, noiembrie
Şantierul Naval Constanta
 
Rezolvarea tuturor problemelor financiare ale companiei, inclusiv credite; am făcut parte din echipa de negocieri a companiei.

Economist, 1999, mai – 2000, iunie
Șantierul Naval Mangalia Daewoo
 
Deși  mă aflam la început de cariera in domeniul financiar, am invatat sa răspund cu promptitudine solicitărilor, m-am ocupat de realizarea de rapoarte si evidente financiare, promovând inclusiv la negocierea de contracte in numele companiei.
                       
De la Supervizor la DIRECTOR GENERAL Adjunct, 1993, octombrie – 1998, iulie
Franceromain, Fagaras
 
Am crescut  de la supervizor la Director General Adjunct .
A trebuit sa caut pe piața de profil  lemn pentru taiere, având o calitate superioara si preturi competitive.

Educație și Pregătire Specifică

2012 – aprilie,  ESPE  ITALIA
 
2012 – martie, Utilizator profesionist si autorizat de AutoCAD
CNFPA - Timișoara
 
2011 septembrie – decembrie
ESPE SUNPARC ITALIA
 
2010 - octombrie
Trainer de vanzari si consultant de management autorizat
CNFPA - București
 
2006 – septembrie
Nivel Postuniversitar
Management si administrarea afacerilor - Managementul echipei de vanzari
Academia de Studii Economice - Institutul National de Dezvoltare Economica
București
 
2005
Nivel Postuniversitar
Management si administrarea afacerilor - Negociere si Tehnici de Vanzari Directe
Academia de Studii Economice - Institutul National de Dezvoltare Economica
București
 
2000 – aprilie
Nivel Postuniversitar
Standarde de contabilitate internaționale
Academia de Studii Economice - Institutul National de Dezvoltare Economica
București
 
1993 – 1998
Licența
Relații Economice Internaționale
Studii Universitare - Academia de Științe Economice București 

Aptitudini și competențe personale

Nivel european Ascultare Citire Participare la conversație Discurs oral Exprimare scrisă
engleza B2 Utilizator experimentat B2 Utilizator experimentat B2 Utilizator experimentat B2 Utilizator experimentat B2 Utilizator experimentat
franceza B1 Utilizator experimentat B1 Utilizator experimentat B1 Utilizator experimentat B1 Utilizator experimentat B1 Utilizator experimentat
italiana B2 Utilizator experimentat B2 Utilizator experimentat B2 Utilizator experimentat B2 Utilizator experimentat B2 Utilizator experimentat

 








 

Aptitudini și competențe sociale        

Spirit de echipa- am lucrat in cadrul multor tipuri de echipe.
Calitati de lider – coordonarea echipei sau a întregului personal al companiei este si a fost parte a cerintelor joburilor ocupate.
Aptitudini interculturale - am experiența in a lucra in medii multiculturale (de exemplu Daewoo Mangalia - Actionariat Coreean, Autoitalia - Actionariat Israelian, ESPE - Actionariat Italian).        

Competenţe şi aptitudini organizatorice       

Competentele organizatorice reprezintă o necesitate in pozițiile de management ocupate pana in prezent; astfel, de la coordonarea start-up-ului unei companii pana la a fi liderul unei echipe deja formate, mi-am imbunatit si înmulțit aptitudinile legate de acest aspect.     

Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului
Competente cu toate programele Microsoft Office si cunoștințe HTML.      

Altele
Capacitatea de a lua o decizie ferma si oportuna in cel mai scurt timp, rezistenta la stres, lucrul cu termene - limita, adaptabilitate, viziune
Posesor permis de conducere, categoriile B si D1
Referințe si recomandări la cerere.
 
Certificat